HR Motives Group jest firmą oferującą usługi outsourcingu. Współpracujemy z największymi polskimi przedsiębiorstwami produkcyjnymi. Naszym klientom oferujemy rekrutację i zatrudnienie pracowników o odpowiednich kwalifikacjach, gotowych do pracy długookresowej, a zatrudnionym pracownikom zapewniamy bezpieczną i zgodną z prawem pracę.
Obowiązki:
Wprowadzanie pracowników do nowego miejsca pracy (adaptacja).
Organizowanie szkoleń wstępnych dla pracowników.
Udzielanie wsparcia pracownikom w kwestiach związanych z ich zatrudnieniem. wynagrodzeniem i warunkami pracy.
Stały kontakt z pracownikami (pomoc w rozwiązywaniu codziennych problemów).
Nadzór nad przestrzeganiem procedur stanowiskowych.
Nadzorowanie obecności pracowników, kontrola godzin pracy.
Stały kontakt z biurem (raportowanie i ocena pracy, dbałość o prawidłowy obieg dokumentów.
Wymagania:
Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację (warunek konieczny).
Prawo jazdy kat. B (warunek konieczny).
Komunikatywność, empatia, asertywność.
Umiejętność rozwiązywania konfliktów.
Dobra organizacja pracy, efektywne zarządzanie czasem, terminowość.
Oferujemy:
Atrakcyjne wynagrodzenie: 6 962 zł brutto przez pierwsze 3 miesiące, następnie 7 670 zł brutto.
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
Karta paliwowa.
Telefon służbowy.
Codzienne wsparcie zespołu.
Spotkania integracyjne.
Elastyczny czas pracy.
Klauzula RODO
Na podstawie art. 6 ust. 1 lit a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich
danych osobowych dla potrzeb aktualnej, jak i przyszłych rekrutacji przeprowadzanych przez HR Motives sp. z o.o., w zakresie w jakim udostępnione przeze mnie dane osobowe wykraczają poza zakres danych osobowych o którym mowa w art. 221 § 1 kodeksu pracy