
Firma Call Center świadcząca kompleksowe usługi w zakresie posprzedażowej obsługi klienta telekomunikacyjnego zatrudniające obecnie około 100 pracowników, w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje kandydatów na stanowisko:
KONSULTANT DZIAŁU UTRZYMANIA KLIENTA
(POŁĄCZENIA WYCHODZĄCE)
Oferujemy:
• zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
• praca 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku 9:00-21:00 • możliwość pracy w niepełnym wymiarze godzinowym
• atrakcyjne wynagrodzenie
• szkolenie przygotowujące do pracy
• przyjazna atmosferę pracy w zespole
Zakres obowiązków:
• przedłużanie umów abonenckich w oparciu o bazę klientów
• aktywne działania sprzedażowe związane z utrzymaniem Klientów
• praca w oparciu o połączenia wychodzące
• dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Oczekiwania:
• znajomość technik sprzedaży oraz umiejętności budowania relacji z Klientem
• gotowość do pracy w systemie zmianowym
• nienaganna dykcja i miły głos
• dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
• wysoka kultura osobista i zdolności komunikacyjne
• dyspozycyjność
Nie musisz posiadać doświadczenia - nasi liderzy i szkoleniowcy zadbają,
żebyś szybko je zdobył, a zdobyte umiejętności rozwijał :))
W celu uzyskania dodatkowych informacji dotyczącej tego stanowiska, należy złożyć CV na adres:.
a.bujak@universalagent.pl
w tytule proszę wpisać "KONSULTANT DZIAŁU UTRZYMANIA KLIENTA"
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).